Er was een periode die mijn carrière 10 jaar geleden begon. We richtten ons op innovatie en uitvindingen als bedrijfsstrategieën om meer middelen in de praktijk te brengen. Met de start van dit belangrijke langetermijninitiatief van ons bedrijf leerden we hoe we aanzienlijke druk konden verdragen en die druk niet op ons af konden laten komen. We namen beslissingen over het ontwikkelen van producten waarvan we wisten dat we op lange termijn de waarde zouden realiseren in een goedkoop, gebruiksvriendelijk product van zeer hoge kwaliteit.
Dat is het soort product en dienst dat het bedrijf aan de klanten zou aanbieden. Het was een goede beslissing om die programma’s te ontwikkelen. 1 van onze programma’s is het vitaliteitsprogramma
We realiseerden ons waarom deze beslissing een goede was. We leerden eerst hoe van alle belangrijke factoren die maken dat het goed werkt. Dit besef kwam mettertijd. Nadat we ons realiseerden welk productaanbod het beste is, het meest winstgevende ook (We merken de waarde van nurturing of promoten) Om spectaculaire producten met hoge winstmarges te hebben, zou onze marketingafdeling ervoor moeten zorgen dat het product in de markt wordt gepositioneerd, ervoor zorgen dat er elk kwartaal veel verkopen worden gedaan om de verkoop te scoren die nodig is om onze doelen te halen.
Op deze manier hebben we de marketing van de producten ontwikkeld en hoe het bedrijf zich kan concentreren op wat het doet en het ook kan presenteren in een soort slogan die goed is voor de klanten. Als we veel tijd besteden aan het ontwikkelen van het leiderschap van de organisatie, zal het leiderschap moeten weerspiegelen in de beslissingen die op bedrijfsniveau worden genomen. We moeten leren om te gaan met de angst voor onzekerheid, door open communicatie en het inbrengen van de oordelen en suggesties van de klanten. Wij moeten dit doen zodat zij altijd bij ons zijn en niet op een zijspoor worden gezet of zich buitengesloten voelen om in het strijdgewoel verstrikt te raken.
Nadat wij erin geslaagd waren de tijd en moeite te erkennen die wij hadden moeten doen om ons bedrijf goed genoeg te positioneren om veilig te zijn voor campagne lanceringen, kregen wij meestal een burn-out.
We waren al meer dan 10 jaar mijn portie. Daarvoor had ik alle eenheden bestudeerd die ik wilde. Al de perfecte managers die ik kon zijn en benaderen met mijn ideeën. Ik raakte steeds gefrustreerd. Ook al werkten ze al 5 jaar voor mij, toch moest ik ze rondslepen en tot het punt waar ze zich
We zagen in dat de woede en de gedachten aan burn-out niet voortkwamen uit het feit dat we genoeg verkochten, maar uit een uitdaging voor ons allemaal. We realiseerden ons waarom we in zaken waren gegaan en waarom ons bedrijf geweldig was. Wat hun in de kern van het zakendoen is, is het leveren van waarde. Dit is ons speciale geschenk aan de klant om van zijn zaak, leven of toekomst te genieten. Als we dat vergeten, verliezen we de magie samen met de waarde die onze producten zullen brengen.
Dus geniet van de tijd om met veel creatieve energie aan je dagelijkse doelen te werken. We hebben geleerd hoe we ideeën gemakkelijk kunnen toepassen op onze zakelijke doelen en activiteiten. We leerden hoe we de nadruk konden leggen op een voorzichtige en geldige hergroepering telkens als we dat deden.
Aangezien ik veel tennis speelde, was mijn gedachte om mijn spel naar uitmuntendheid te brengen cardiovasculaire ondernemers oriti genoemdingscrets om visie te creëren. Mijn gevoel was dat er een les nodig is om de zaak vooruit te helpen. Het belangrijkste is om in alles en in elke situatie te overwegen.
Als ik later terugdenk aan mijn studies van vorig jaar, besefte ik dat ik gepassioneerd genoeg was om van elke situatie te leren en dat ik bereid was om diep te luisteren naar andere meningen uit vele denkrichtingen. Ik heb geleerd dat veel mensen anders denken dan wij. Zij hebben nooit de echte situatie zoals de onze meegemaakt, als je begrijpt wat ik bedoel met passie.
Ik ontdekte dat die gepassioneerde mensen degenen zijn die heel anders zijn dan wij. Ze denken misschien anders en hebben andere ervaringen. Maar de wetenschap dat hun passie hen heeft overeind gehouden en zij hun doelen hebben bereikt, was voor ons zeer inspirerend.
Dit is wat ik jullie de komende dagen wil zeggen. U kunt een verschil maken in uw bedrijf door te leren hoe u uw passie kunt ontwikkelen en onze dromen kunt realiseren.
Lees meer:
vitale werknemers
Burnout Rotterdam